پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
حجت الاسلام موسی ابراهیمی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: طلاب رعایت تقوا را در زندگی سر لوحه خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید موسی ابراهیمی در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه استان قزوین که عصر امروز در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم معنوی همه ساله به مناسبت فرارسیدن عید غدیر و عید مبعث در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ضمن تبریک به طلابی که امروز ملبس به لباس مقدس روحانیت می‌شوند، تصریح کرد: طلاب حوزه‌های علمیه بیش از همه باید تقوا را در اولویت زندگی خود قرار داده، ارتباط خود را با مردم و جوانان بیشتر کنند تا بتوانند بیش از پیش پاسخگوی شبهات دینی آنها باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی ادامه داد: امروز روحانیت در عرصه‌های مختلف تبلیغی نقش مؤثر و تأثیرگذاری داشته و به خوبی نقش خود را در مسیر تحقق شعائر انقلاب اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 100 شهید روحانی در استان قزوین خود گواه این است که روحانیت در تمام عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی تعیین‌کننده ای داشته و خواهند داشت.

مدیر حوزه‌ علمیه قزوین تأکید کرد: طلاب بعد از این که ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند، با قرائت  سوگندنامه باید همواره در مسیر تحقق شعائر الهی و اسلامی حرکت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha